28 març 2024
Debat / Taula rodona
Com ser un bon mànager sense deixar-hi la vida
Dijous, 25 d'abril, 2019 - 19.00 h
Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi). Av. Països Catalans, 18. 43007 Tarragona Mostrar mapa [+]

Continuant amb els actes de celebració dels 25 anys del Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA) de la Universitat Rovira i Virgili us presentem la taula rodona de mànagers que organitzem el proper 25 d'abril. Quatre exalumnes de l'MBA-URV, que actualment són mànagers a empreses partners del nostre programa, debatran com ser un bon mànager sense deixar-hi la vida, moderats per l’Esteve Giralt, corresponsal de RAC 1 a Tarragona, col·laborador de La Vanguardia i vicepresident del Col·legi de Periodistes de Catalunya a Tarragona:

·       Juan Lorenzo Boix, Director de Fiabilitat i Manteniment al Complex de Repsol a Tarragona.

·       Toni Mata, Operations Director Product Supply Tissue Spain a Essity.

·       Pilar Salvà, Senior Manager Special Projects a BASF.

·       Xavier Secall, Director Electro-Mechanical Engineering-Laboratory a Lear Corporation.

Més informació aquí

Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA-URV)
Telèfon de contacte
Economia i empresa, gestió