20 abril 2024
Jornades
II Jornada de Potenciació de la Literatura Catalana
Dimecres, 27 de febrer, 2019 - 09.15 h
Aula Magna i aules del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La  II Jornada de Potenciació de Literatura Catalana vol fer conèixer el món universitari a l’alumnat de Batxillerat que cursa  Literatura Catalana de modalitat, i donar suport  al professorat de català de secundària que la imparteix. S'hi han inscrit a les dues edicions, del 20 i del 27 de febrer, un total de 250 alumnes de 27 instituts de la demarcació de Tarragona.

Es fan conferències i es duen a terme tres tallers. Les dues conferències són: Feliçment, jo soc una dona, de Maria Aurèlia Capmany, a càrrec de Montserrat Palau (URV); i el El cor quiet, de Josep Carner, a càrrec de Montserrat Corretger (URV).

S'ofereix un espectacle musical, Poemes i sons, A la tarda (15 h.15') es fa una ruta literària sobre M.A. Capmany. Teniu més informació aquí

Departament de Filologa Catalana, Departament d'Educació de la Generalitat, Institut de Ciències de l'Educació i URV
Telèfon de contacte
Societat i cultura , URV Secundària, Literatura catalana