19 abril 2024
Fira
XV Fòrum de l'Ocupació a Sescelades
Dijous, 25 d'abril, 2019 - 09.30 h
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química, campus Sescelades (Av. Països Catalans 26, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El XV Fòrum d’Ocupació al campus Sescelades de Tarragona està adreçat a tots els estudiants i alumni de la URV, i l'accés és lliure de 9.30 h a 14 h i de 15 h a 18 h. Empreses del territori i joves interessats a buscar feina contacten als estands, on poden presentar els seus currículums, tenir accés a ofertes de treball o assistir a tallers d’orientació professional, entre moltes altres activitats.

L'edició del Fòrum de Sescelades està adreçada a la major part d'ensenyaments de la URV, amb especial incidència en les carreres científico-tècniques, que són les que s'imparteixen al campus. Però independentment del sector econòmic a què pertanyin, les grans empreses participants disposen d'una àmplia plantilla i poden estar interessades en perfils professionals de diverses disciplines acadèmiques. Teniu tota la informació aquí.

Ocupació i Alumni URV, de l'Oficina d'Orientació Universitària (OOU)
Economia i empresa