29 març 2024
El negoci de la xocolata
Dimarts, 18 de desembre, 2018 - 17.00 h
Biblioteca Mestra Maria Antònia (Avinguda Pompeu Fabra, 5A, Torredembarra) Mostrar mapa [+]

En el taller "El negoci de la xocolata" els nens i nenes sabran per què és tan fàcil comprar xocolata, què passaria si hi hagués empreses que no la fabriquessin ni la comercialitzessin i quina funció tenen a la societat. També aprendran de manera pràctica com treballen les empreses que fabriquen xocolata i es convertiran en petits empresaris per emprendre un negoci de forma responsable.

El taller és a càrrec de Dolors Setó, investigadora del departament de Gestió d'Empreses de la URV.

Per assistir a aquest taller és necessari inscriure-s'hi prèviament. Es pot fer presencialment a la sala infantil de la Biblioteca, per correu electrònic a bibliotecarespon@torredembarra.cat o per telèfon al 977 64 31 75.

Aquest projecte està organitzat per la URV i l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), amb el suport del Campus Extens de la URV i el cofinançament de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV i Institut Català d'Investigació Química (ICIQ)
Societat i cultura