19 abril 2024
II Workshop on Empirical Research in Economics of Education
Dijous, 15 de febrer, 2018 - 09.15 h
Sala de graus de la Facultat d'Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1 Reus) Mostrar mapa [+]

La 2a edició d'aquest workshop, organitzat pel professor Luis Díaz (grup de recerca QURE), compta amb tres conferenciants i onze ponents procedents de diferents universitats arreu d’Europa, territori nacional i Canadà, a més dels participants oients.

Els treballs que es presenten són investigacions empíriques originals i innovadores que estudien temes rellevants pel que fa al rendiment escolar dels alumnes, l'èxit de l'escola i el vincle entre les expectatives dels estudiants i el mercat de treball.

Teniu més informació aquí

Grup de recerca Quantitative Urban and Regional Economics (QURE), RecerCaixa, Obra Social la Caixa i ACUP
Economia i empresa, Recerca, educació