29 març 2024
Análisis jurídico de los aprovechamientos forestales
Dijous, 16 de novembre, 2017 - 17.00 h
Sala de graus del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El llibre que es presenta, 'Análisis jurídico de los aprovechamientos forestales', és obra del Dr.José Miguel García Asensio (Atelier Libros Jurídicos). És el guanyador del Premi Josep Miquel Prats Canut (2ª edició) en la modalitat 2.

Intervenen en l'acte Antoni Pigrau, degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i director del CEDAT; Xavier Forcadell, professor associat de Dret Administratiu i Coordinador General de la Diputació de Barcelona; i Fernando López, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat de Saragossa. Aquí teniu el cartell de l'activitat.

Facultat de Ciències Jurídiques, Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona i Diputació de Barcelona
Societat i cultura , cedat, garcia asensio