18 octubre 2024
Jornades
Escriptores a la Universitat 2024
Dijous, 17 d'octubre - 09.30 h
Universitat Rovira i Virgili (Campus Catalunya), Avinguda Catalunya, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

El Departament de Filologies Romàniques de la URV organitza la 6a edició d'Escriptores a la Universitat, els dies 17 i 18 d'octubre a la Sala de Graus del Campus Catalunya.

L'esdeveniment compta amb la presència d'investigadores i escriptores, noms coneguts en el context de la creació literària que ja han participat en edicions anteriors o que visiten la URV per primer cop, com ara María del Carmen Méndez Santos, Antonia Bueno, Berta Marsé, Care Santos i Coia Valls. També hi haurà una taula rodona amb les escritpores locals Pilar de los Hielos, Montse Plana Gargol, Ainhoa Rebull i María Llamas.

L'ojectiu és compartir i intercanviar idees sobre què és, com es fa i com s'analitza la literatura, posant en valor la figura de la dona en un context que, fins fa poc, era representat gairebé exclusivament per homes.

Podeu consultar el programa sencer en aquest enllaç.

Igualtat