28 març 2024
Inauguració del curs 2018-19
Dijous, 13 de setembre, 2018 - 12.00 h
Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1, Reus) Mostrar mapa [+]

La lliçó inaugural del curs acadèmic 2018-19, “Cèl·lules mare pluripotents: recerca i aplicacions clíniques”, és a càrrec d'Anna Veiga, directora del Banc de Línies Cel·lulars del Centre de Medicina Regenerativa de Barcelona.

Durant l'acte es lliuraran els premis als millors esportistes de la URV i el Premi Xavier López Vilar a la qualitat i millora contínua de la gestió administrativa i tècnica del personal d'administració i serveis de la URV, que atorga el Consell Social, així com també es reconeixerà al professorat distingit de la Universitat. A més a més, es presentarà el vídeo resum del curs acadèmic 2017-18.

Institució