23 abril 2024
X Jornades sobre Química Verda
Dilluns, 24 d'abril, 2017 - 16.00 h
Facultat de Química al campus Sescelades (C/ Marcel·lí Domingo, 1 Tarragona) Mostrar mapa [+]

Les X Jornades sobre Química Verda (JQV) porten per lema enguany "Construim un món sostenible mitjançant economia circular i Química verda". Tenen lloc els dies 18, 19, 20 i 24 d'abril. Adreçades als estudiants, presenten un conjunt d’activitats que permeten establir debats i ajuden a desenvolupar criteris en el camp de la Química Verda.

Es fan visites a empreses, exposició d'iniciatives per part de les empreses de com minimitzar els impactes mediambientals; taules rodones i cinema. Destaquen: la conferència "El canvi climàtic i la viticultura", a càrrec de Miquel Agustí Torres, president de Cellers Torres i doctor honoris causa per la URV, i el lliurament de premis del VIII Concurs de fotografia convocat per la Càtedra Dow/URV de Desenvolupament Sostenible amb el lema "Economia circular". Teniu més informació aquí.

Facultat de Química, amb la Càtedra Dow/URV de Desenvolupament Sostenible, Associació Empresarial Química de Tarragona i Societat Catalana de Química
Telèfon de contacte
Ciència i tecnologia, Docència