25 abril 2024
Sessió
El nen que juga, amb Bernard Aucouturier, creador de la pràctica psicomotriu
Divendres, 13 de març, 2020 - 17.30 h
Sala d'actes de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (Carretera de Valls, s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Bernard Aucouturier, pedagog francès creador de la pràctica psicomotriu, serà a la URV per impartir el seminari "El niño que juega, el niño que no juega. La ayuda psicomotriz terapéutica", de 4 hores de durada.

Forma part de les sessions del Màster Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu, però en aquesta ocasió serà oberta al públic i es lliurarà certificat d’assistència.

Cal inscriure's prèviament. El preu de la inscripció són 25 euros per als ex-estudiants i professionals, i 15 euros per als estudiants (cal adjuntar fotocòpia de la matrícula).

L’ingrés s’ha de fer al compte de la URV (IBAN ES0201826035430201618280) del 10 de febrer al 10 de març. Cal dur el comprovant d’ingrés bancari a la Secretaria del Departament de Psicologia (Unitat de Suport a la Gestió de Centre i Departaments) fins al dimecres 10 de març de 2020 en l’horari els matins de dilluns a divendres de 10 a 14 hores i les tardes de dilluns i dijous de 15:30 a 17:30 hores o enviar-lo per correu electrònic a l’adreça esther.carrasco@urv.cat. Com a concepte a l’ingrés es demana posar el nom i cognoms de la persona que s’inscriu a l’activitat.

Màster Internacional en Educació i Teràpia Psicomotriu
Docència