18 abril 2024
Jornades
Trajectòries d'infants i adolescents migrants sense referent familiar a Catalunya
Dilluns, 9 de desembre, 2019 - 11.00 h
Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (Ctra. de Valls, s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

En la conferència “Fem de l’excepció la norma: realitats i possibilitats de trajectòries d'infants i adolescents migrants sense referent familiar a Catalunya” s'exposaran breument les dades de la situació dels infants i adolescents migrants sense referent familiar a Catalunya per, seguidament, iniciar un diàleg amb l’objectiu de mostrar experiències d’intervenció socioeducativa d’èxit amb diferents agents implicats en la cura d’aquests/es infants i adolescents i amb dues persones migrants extutelades.

Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència i Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
Societat i cultura