29 març 2024
Inauguració de curs de la Facultat de Química
Divendres, 15 de novembre, 2019 - 12.00 h
Aules 101 i 102 de la Facultat de Química (C. Marcel·lí Domingo, 1, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La inauguració del curs acadèmic 2019-2020 a la Facultat de Química compta amb la lliçó inaugural: "La tabla periódica y el arte", que anirà a càrrec de la Dra. Mª del Rosario Blanc García, professora titular del Departament de Química Analítica de la Universidad de Granada i de la Dra. Ana García Bueno, professora titular del Departament de Pintura de la Universidad de Granada.

Durant l'acte es lliurarà el premi als alumnes amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2019-20, el premi de la Societat Catalana de Química a l'estudiant amb millor nota al TFG de Química curs 2018-19 i el premi de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular a l'estudiant amb millor nota al TFG de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular del curs 2018-19.

També es lliurarà un reconeixement al PDI que s'hagi jubilat el curs 2018-2019.

Informació completa al web de la Facultat de Química.

Facultat de Química
Ciència i tecnologia