19 August 2019
Prize ceremony
Premis Gerard Vergés del campus Terres de l'Ebre
Wednesday, July 10 - 19:00 h
Aula Magna del campus Terres de l'Ebre de la URV (Avinguda Remolins 13-15 Tortosa) Show map [+]

Acte de lliurament dels Premis Gerard Vergés del campus Terres de l’Ebre als treballs de recerca de Batxillerat i treballs de síntesi de Cicles Formatius de Grau Superior del curs 2018-2019, que enguany han arribat a la dotzena edició.

Hi ha dos tipus de premis: els Premis Generals URV, amb tres categories per àmbit temàtic (cientificotècnic, ciències socials i humanitats) i els específics del campus Terres de l'Ebre. Pel que fa als Premis Generals, el guanyador de cada categoria s'emporta un ordinador portàtil i fins a 1.500 euros d'ajut econòmic per a matricular-se a qualsevol grau impartit per la URV, més un xec de 300 euros per al centre d'on prové l'alumne guanyador per a l'adquisició de material. En el cas dels premis específics del campus, hi ha quatre premis de fins a 1.000 euros per matricular-se en qualsevol dels estudis que s'imparteixen al campus ebrenc.

Campus Terres de l'Ebre de la URV amb la col·laboració del Consell Social de la URV i l'Ajuntament de Tortosa
Secondary - URV, University Council, premis, Premis Gerard Vergés, Terres de l'Ebre, Tortosa