17 June 2019
Graduation
Promocions 2015-2019 dels graus d'Educació Infantil i Primària, ADE i Infermeria del campus Terres de l'Ebre
Friday, June 14 - 19:30 h
Campus Terres de l'Ebre de la URV (Avinguda Remolins 13-15 Tortosa) Show map [+]

Els jardins exteriors del campus Terres de l'Ebre de la URV acullen l'acte de graduació dels estudiants que han finalitzat aquest curs els seus estudis de grau. Es tracta de les promocions 2015-2019 dels graus d'Educació Infantil i Educació Primària, d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE) i d'Infermeria. En total són 155 estudiants: 26 d'Infantil, 40 de Primaria, 18 d'ADE i 71 d'Infermeria.

L'acte estarà presidit pel director del campus Terres de l'Ebre de la URV, Jordi Sardà; i l'alcaldessa en funcions de Tortosa, Meritxell Roigé. També hi haurà els degans de les facultats de Ciències de l'Educació i Psicologia i d'Economia i Empresa, Lluís Marqués i Antoni Terceño, respectivament; i la vicedegana de la Facultat d'Infermeria, Marisa Mateu. Per finalitzar l'acte de lliurament de les orles sonarà l'himne universitari, el Gaudeamus Igitur.

Campus Terres de l'Ebre de la URV amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tortosa i la Diputació de Tarragona
Institution, Society & Culture, Alumni, graduació, Terres de l'Ebre