16 July 2019
Presentation
StratApp, The Art of Reading
Friday, June 7 - 09:00 h
Edifici D1 del campus Catalunya, 1r pis (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Show map [+]

La URV, en col·laboració amb 5 altres institucions europees, ha desenvolupat StratApp (strategiesApp), una aplicació mòbil que combina la millora de les competències lectores dels estudiants amb la ludificació i que està finançada per la Comissió Europea a través del programa Erasmus +.

Els impulsors del projecte organitzen StratApp Multiplier Event, un seminari per donar a conèixer l'eina que han desenvolupat tant a professorat com estudiants.

En aquesta sessió pretenen respondre les següents preguntes: Heu pensat en utilitzar l’aprenentatge d’idiomes amb ajuda del mòbil amb els teus estudiants? Sabeu com utilitzar Instagram per aprendre una llengua estrangera? Heu utilitzat alguna vegada aplicacions d’aprenentatge d’idiomes i heu avaluat la vostra experiència com a usuari?

L'accés és gratuït però cal inscriure's prèviament al web del seminari fins al 5 de juny. El programa complet es pot veure aquí

Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys
Society & Culture