17 June 2019
Journey
Participació de la població local en la cadena de valor turística
Thursday, May 30 - 09:15 h
Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia (C/ Joanot Martorell, 15, Vila-seca) Show map [+]

En aquesta jornada es presentaran estratègies i experiències impulsades per aconseguir la implicació de la població local en la cadena de valor turística. Es donaran a conèixer als agents de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre iniciatives del sector públic i privat per donar resposta a les necessitats dels turistes i de la societat civil de les destinacions a través d’accions integrals amb la participació harmonitzada de tots els agents.

Està dirigida a empreses turístiques, institucions i gestors dels àmbits públic i privat del sector del turisme i l’oci.

El programa complet es pot trobar aquí, on també cal inscriure's.

Eurecat, Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Col·labora: Facultat de Turisme i Geografia de la URV.
Business & Economy