20 abril 2024
Jornades
Dia Internacional de la Infermeria
Dijous, 9 de maig, 2019 - 09.00 h
Aula Magna del campus Terres de l'Ebre de la URV (Avinguda Remolins 13- 15 Tortosa) Mostrar mapa [+]

El 12 de maig és el Dia Internacional de la Infermeria, una data important per al campus Terres de l'Ebre ja que des de la Facultat d'Infermeria s'organitzen diverses activitats per commemorar-lo. Una celebració que enguany s'avança al dijous 9 de maig i que comptarà amb diverses taules de debat. Així, entre altres qüestions es parlarà de la imatge de l'infermer i de la tutorització de les pràctiques clíniques i la inserció laboral.

Durant la jornada també tindran un protagonisme especial els estudiants que han participat en algun programa de mobilitat, tant els del campus que han marxat fora, com els de fora que han triat el campus Terres de l'Ebre per realitzar els seus estudis d'Infemeria.

El Dia Internacional de la Infermeria commemora l'aniversari del naixement de Florence Nightignale, una infermera i estadista britànica nascuda el 1820 i considerada la precusora de l'infermeria professional moderna i la creadora del primer model conceptual d'infermeria.

Facultat d'Infermeria campus Terres de l'Ebre amb la col·laboració del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers i l'Institut Català de la Salut. Gerència Terres de l'Ebre
Salut, Societat i cultura , Dia Internacional de la Infermeria, Infermeria, Terres de l'Ebre