20 abril 2024
6è Mercat de Projectes Socials de la URV
Dimecres, 8 de maig, 2019 - 16.00 h
Sala de Graus (Campus Catalunya) Mostrar mapa [+]

El Mercat de Projectes Socials és una activitat orientada a facilitar la col·laboració entre les entitats socials, estudiantat i professorat de la URV, en el context del Programa d'Aprenentatge Servei.

En aquest 6è Mercat de Projectes Socials, l'estudiantat i professorat universitari podrà entrar en contacte directe amb les entitats socials per tal d'explorar les possibilitats dels projectes presentats, susceptibles de ser desenvolupats com a Treballs de Fi de Grau i de Màster durant el curs acadèmic 2019-2020.

S'hi podran trobar projectes de naturalesa social, cultural i ambiental, d'interès potencial per a titulacions de tots els àmbits de coneixement de la URV.

El 6è Mercat de Projectes Socials és una activitat inclosa dintre de les Accions Específiques de Formació de l'ICE (PROFI110).

Pots consultar el Programa i fer la inscripció gratuïta a l'enllaç

Programa d'Aprenentatge Servei, APS
Telèfon de contacte