19 August 2019
XXIV Festival Juvenil de Teatre Grecollatí
Wednesday, March 27 - 10:30 h
Auditorium Camp de Mart (Av. Catalunya s/n, Tarragona) Show map [+]

El Festival presenta a Tarragona quatre obres clàssiques representades per grups de teatre juvenils. Hi participen com a espectadors més de 3.100 alumnes de secundària de tota Catalunya i estudiants de graus de la URV.

• Dimecres 27 de març, 10,30 h: "Èdip rei", de Sòfocles, pel grup Teatro Balbo (El Puerto de Santa María, Cadis). A les 12,30 h: "El persa" de Plaute, pel mateix grup.
  • Dijous 28 de març, 10,30 h: "Èdip rei", pel mateix grup. A les 12,30 h: "Adelphoi" de Terenci, pel grup Clípeo Teatro, del Instituto de Santa Eulalia (Mèrida). A les 16 h. es repeteix la representació de "Adelphoi". Els dies 2 i 3 d'abril el festival continua a l'Hospitalet de Llobregat.

El professor de la URV Jesús Carruesco presideix la Societat que organitza el Festival. Teniu tota la informació aquí.

Societat Catalana de Teatre Grecollatí
Secondary - URV, Society & Culture, teatre grecollatí