19 August 2019
Seminari de Dret Internacional Humanitari
Thursday, March 21 - 12:00 h
Avinguda Catalunya,35,Tarragona Show map [+]

Els dies 21 i 22 de març se celebra la 21ena edició del Seminari de Dret Internacional Humanitari, amb el que es pretén donar a conèixer la matèria del Dret internacional Humanitari, la seva aplicabilitat, possibilitats, dificultats i reptes abordant-la des de la perspectiva d'un tema d'actualitat.

En aquesta edició s'analitzaran els reptes actuals de la Cort Penal Internacional amb el següent programa: el DIH com a sistema de protecció de víctimes en els conflictes armats; el marc jurídic i l'Estatut de la Cort Penal Internacional; l'activitat de la fiscalia de la Cort Penal Internacional; un vídeo-fòrum: “Hotel Rwanda”, advocacia i recolzament jurídic a la Cort Penal Internacional, tendències i reptes de la Cort Penal Internacional i Vídeo-fòrum: “La vida secreta de las palabras”.

Per assistir al Seminari caldrà matricular-se al web de la Creu Roja. El preu de la matrícula és de 20€. Aforament limitat a 90 assistents.

Podeu consultar el programa aquí.

Facultat de Ciències Jurídiques, Creu Roja Tarragona i Institut Català Internacional per la Pau de la Generalitat de Catalunya
Society & Culture, dret internacional humanitari