18 July 2019
Journey
IX Jornada d'Educació Primària Terres de l'Ebre
Saturday, March 23 - 09:00 h
Aula Magna (Campus Terres de l'Ebre de la URV. Avinguda Remolins13-15 Tortosa) Show map [+]

La novena Jornada d'Educació Primària de les Terres de l'Ebre posa aquesta vegada el focus en la neurociència i els processos d'aprenentatge dels xiquets i xiquetes d'entre 6 i 12 anys. Quins són els factors que poden potenciar o dificultar els processos d'aprenentatge i memòria, com influeixen l'atenció, la percepció i l'estat emocional en el procés d'aprenentatge, són algunes de les preguntes que s'intentaran respondre al llarg de la jornada.

Hi haurà la conferència Neurociència, emoció i aprenentatge en l'etapa d'educació primària, a càrrec de Laia Casas, experta en neurociència i educació, i a més s'han programat cinc tallers sobre neuroeducació, robòtica educativa, matemàtiques i escola inclusiva.

En aquest enllaç us podeu descarregar el programa.

Campus Terres de l'Ebre de la URV, Institut de Ciències de l'Educació, Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i Moviment de Mestres de les Terres de l'Ebre per la Renovació Pedagògica amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tortosa
Society & Culture, Teaching, educació, Educació Primària, Neurociència, renovació pedagògica, Terres de l'Ebre