24 August 2019
Congress
I Congrés de Petits Científics i Científiques TEB
Thursday, March 21 - 09:00 h
Campus Terres de l'Ebre de la URV (Avinguda Remolins 13-15 - Tortosa) Show map [+]

Dins el V Congrés de Petits i Joves Científics i Científiques de Catalunya, el campus Terres de l'Ebre de la URV acollirà enguany el I Congrés de Petits Científics i Científiques TEB, adreçat a alumnes d'altes capacitats de cinquè i sisè d'educació primària. En aquest congrés hi participaran 118 alumnes provinents de cinc escoles de diferents punts de Catalunya: l'Institut Escola Daniel Magrané de Jesús-Tortosa, l'Escola Núria Morer i Pi de Planoles (ZER Comte Arnau- Girona), l'Escola Alba de Lleida, l'Escola Sant Lluís Gonzaga de la Garriga i l'Escola Oms i de Prat de Manresa.

Al llarg del dia hi haurà tallers i conferències impartides pels mateixos alumnes. El tema que treballaran des de diferents àmbits serà l'aigua.

Grup d'Altes Capacitats, campus Terres de l'Ebre de la URV, ICE URV i ICE UB
Science & Technology, Society & Culture, Teaching, Altes capacitats, Ciències de l'Educació, educació, Educació Primària, GAC, ice