25 abril 2024
Concert
Art al campus Terres de l'Ebre
Dijous, 7 de març, 2019 - 13.00 h
Terrassa del bar del campus Terres de l'Ebre (Avinguda Remolins 13-15 - Tortosa) Mostrar mapa [+]

Donar visibilitat al talent dels estudiants del campus Terres de l'Ebre de la URV en diverses disciplines artístiques i/o d'acció social i a l'hora fomentar els vincles entre els estudiants dels diferents graus que s'estudien al campus ebrenc. Aquest és l'objectiu de la iniciativa "Art al campus Terres de l'Ebre" que tindrà lloc el primer dijous de cada mes, i permetrà que els estudiants, tant els que estudien pels matins com els de les tardes, es puguin trobar a l'hora del vermut a la terrassa del bar del campus.

La primera actuació anirà a càrrec de l'estudiant del grau d'Educació Primària, Cèlia Ruiz Pagès, que és cantautora. En aquesta primera edició, s'ha triat que fos una dona perquè l'actuació es farà dins dels actes organitzats pel campus ebrenc amb motiu del Dia Internacional de la Dona.

Campus Terres de l'Ebre de la URV
Societat i cultura , campus Terres de l'Ebre, concerts, Talent al Campus, Terres de l'Ebre, Tortosa