18 July 2019
Seminar
III Seminario Romanístico Internacional Salvius Iulianus
Thursday, February 28 - 09:30 h
Campus Catalunya i Monestir de Santa Maria de Poblet (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Show map [+]

La tercera edició del "Seminario Romanístico Internacional Salvius Iulianus" té com a tema l'estudi de les Regulae iuris, historia textual, interpretació i práctica. El tema coincideix amb el del projecte de recerca del Ministeri d'Economia, Industria i Competitivitat, liderat per les professores Encarnació Ricart i Carmen Gómez.

El seminari té per objectiu reunir a romanistes d'universitats catalanes, espanyoles i italianes per debatre i contrastar, per una banda, els treballs portats a terme pels membres del projecte i, per altra, els treballs dels romanistes de la Universitat Federico II de Nàpols.

El nom del seminari internacional es el del jurista Salvius Iulianus, un dels millors juristes de l'època del Dret romà clàssic, redactor de l'Edicte Perpetu (any 130 d C), i que va ser governador a Tàrraco per nomenament de l'emperador Adrià, a l'any 168 d C.

Trobareu el programa en el següent enllaç

Àrea de Dret Romà del Departament de Dret Privat, Processal i Financer
Reserch, Society & Culture