18 July 2019
Prize ceremony
Entrega del Premi Innova de Treball de Fi de Grau
Monday, February 25 - 12:30 h
Aula 113 del campus Terres de l'Ebre (Avinguda Remolins, 13-15, Tortosa) Show map [+]

El sots-director del campus Terres de l'Ebre de la URV, Xavier Farré; i la directora de la Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial de la URV, Mercedes Teruel, lliuraran el premi InnovaURV de Treball de Fi de Grau a l'ex-alumna del campus Terres de l'Ebre del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses de la Facultat d'Economia i Empresa de la URV, Alba Arenós.

El treball es titula "Enkaixo SL" i analitza un projecte de caire social nascut de la Federació d'Entitats Socials de Terres de l'Ebre (FESTE).

En l'acte de lliurament del premi, l'ex-alumna explicarà el seu treball i també intervindran Montse Verges, Ricardo Serrato i Àngel Chaverri, membres de FESTE.

Es pot consultar el programa al web de la Càtedra.

Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial
Emprenedoria, URV Chairs, Alumni, campus Terres de l'Ebre, Federació d'Entitats Socials de les Terres de l'Ebre, FESTE, innovació, InnovaURV