26 May 2019
Fair
XV Fórum de l'Ocupació a Bellissens
Thursday, January 3 - 09:00 h
Facultat d’Economia i Empresa, campus Bellissens (Avinguda Universitat, 1, Reus) Show map [+]

El XV Fòrum d’Ocupació al campus Bellissens de Reus està adreçat a tots els estudiants i alumni de la URV, i l'accés és lliure de 9 h a 15 h. Empreses del territori i joves interessats a buscar feina contacten als estands, on poden presentar els seus currículums, tenir accés a ofertes de treball o assistir a tallers d’orientació professional, entre moltes altres activitats.

L'edició del Fòrum de Bellissens està adreçada a la major part d'ensenyaments de la URV, amb especial incidència en les carreres amb un perfil de gestió i administració (ciències jurídiques, turisme i ciències econòmiques i empresarials). Però independentment del sector econòmic a què pertanyin, les grans empreses participants disposen d'una àmplia plantilla i poden estar interessades en perfils professionals de diverses disciplines acadèmiques. Teniu tota la informació aquí.

Ocupació i Alumni URV, de l'Oficina d'Orientació Universitària (OOU)
Business & Economy