18 June 2019
Conference
Les aportacions de Maria Montessori aplicades a casa i a l'escola
Friday, January 11 - 18:00 h
Sala Polivalent Eliseo Vives (Biblioteca Delta de l'Ebre. Deltebre C/Girona, s/n) Show map [+]

Es tracta de la quarta sessió del Curs Dones Salut i Educació de Deltebre. En aquesta ocasió s'ha triat com a tema l'educació i més concretament es posarà en valor la figura de l'educadora i metgessa Maria Montessori i el seu revolucionari mètode pedagògic pensat a principis del segle XX, però que encara té molta vigència en l'actualitat.

La conferència anirà a càrrec del doctor Joan Fuguet Busquets, professor del Departament de Pedagogia de la URV.

Departament de Pedagogia de la URV, Ajuntament de Deltebre i Institut Català de les Dones
Equality, Society & Culture, Teaching, Deltebre, educació, Maria Montessori, Terres de l'Ebre, urv