16 abril 2024
Debat / Taula rodona
Inauguració del curs de la Facultat de Turisme i Geografia
Dilluns, 17 de desembre, 2018 - 11.30 h
Aula Magna de la Facultat de Geografia i Turisme (Carrer de Joanot Martorell, 15, Vila-seca) Mostrar mapa [+]

La inauguració del curs de la Facultat de Turisme i Geografia compta amb la taula rodona "Paisatge dels genis, cuina i territori", a càrrec dels ponents Elena Juncosa, directora de la Fundació Mas Miró de Mont-roig del Camp; Jaume Massó, tècnic i conservador de l'Institut Municipal Reus Cultura i vocal de la Junta Amics de Gaudí de Reus; Núria Ballester, directora del Museu Pau Casals del Vendrell i Elías Gastón, president del Centre Picasso d’Horta de Sant Joan. El moderador de la taula serà Jaume Salvat, director científic del projecte El Paisatge dels Genis - Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya.

Durant l'acte, es farà el lliurament del Premi al Treball de Recerca de Batxillerat 2018 en l’àmbit del turisme i el lliurament del Premi PortAventura World a la millor trajectòria acadèmica de turisme de la URV, que ja compta la tretzena edició.

Facultat de Turisme i Geografia
Economia i empresa, Societat i cultura