28 març 2024
Produccions artístiques a l’Egipte grecoromà
Dimarts, 27 de novembre, 2018 - 11.00 h
ICAC (Plaça d’en Rovellat, s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Núria Torras impartirà el seminari “Produccions artístiques a l’Egipte grecoromà: interaccions entre tradicions gregues, romanes i egípcies”, en el marc de l’assignatura Iconografia i produccions artístiques, del Màster interuniversitari en Arqueologia Clàssica (URV-UAB-ICAC).

Actualment és investigadora adscrita a l’Institut Universitari d’Història Jaume Vicens Vives (IUHJVV) i investigadora del grup de recerca Màgia i endevinació a Grècia i Roma de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). És també professora associada d’Història i Art antic a la UPF i a la Universitat de Barcelona, així com consultora dels Estudis d’Humanitats a la UOC, on forma part de l’equip docent del Màster oficial en Mediterrània antiga. Ha estat coautora i coordinadora de diversos materials didàctics i és autora de diversos articles científics en Història antiga i Egiptologia. Ha col·laborat amb el Museu egipci de Barcelona i amb diverses institucions i empreses de gestió cultural.

Més informació al web de l'ICAC.

Màster interuniversitari en Arqueologia Clàssica (URV-UAB-ICAC)
Societat i cultura