18 July 2019
La xocolata com a aliment
Tuesday, April 30 - 17:00 h
Biblioteca Mestra Maria Antònia (Avinguda Pompeu Fabra, 5A, Torredembarra) Show map [+]

Quines són les propietats beneficioses del cacau? Quina xocolata és la més saludable? En aquest taller s'explicaran els conceptes bàsics relacionats amb el cacau i tot seguit es farà un tast dels diferents tipus de xocolata per aprendre a distingir quina és la més bona per menjar a través de les seves propietats organolèptiques.

El taller és a càrrec de Judit Companys, investigadora del Departament de Medicina i Cirurgia de la URV.

Per assistir-hi és necessari inscriure-s'hi prèviament. Es pot fer presencialment a la sala infantil de la Biblioteca, per correu electrònic a bibliotecarespon@torredembarra.cat o per telèfon al 977 64 31 75.

Aquest projecte està organitzat per la URV i l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), amb el suport del Campus Extens de la URV i el cofinançament de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV i Institut Català d'Investigació Química (ICIQ)
Science & Technology