28 març 2024
La química de la xocolata
Dimarts, 26 de febrer, 2019 - 17.00 h
Biblioteca Mestra Maria Antònia (Avinguda Pompeu Fabra, 5A, Torredembarra) Mostrar mapa [+]

Per què la xocolata és un verí per als gossos? Per què agrada tant menjar-la? Per què és tan addictiva? La química té la resposta. Un munt de molècules de cacau són la clau de les propietats d'aquest deliciós aliment. Sabors, olors, colors, tot això és química!

El taller és a càrrec d'Ester Iniesta, estudiant de doctorat de l'ICIQ.

Per assistir-hi és necessari inscriure-s'hi prèviament. Es pot fer presencialment a la sala infantil de la Biblioteca, per correu electrònic a bibliotecarespon@torredembarra.cat o per telèfon al 977 64 31 75.

Aquest projecte està organitzat per la URV i l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), amb el suport del Campus Extens de la URV i el cofinançament de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV i Institut Català d'Investigació Química (ICIQ)
Ciència i tecnologia