25 June 2019
Journey
VI jornada per a l'eliminació de la violència contra les dones
Thursday, November 29, 2018 - 12:00 h
Aula 109 del campus Terres de l'Ebre (Avinguda Remolins, 13-15, Tortosa) Show map [+]

Amb motiu del Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones, que es commemora el 25 de novembre, l'Observatori de la Igualtat organitza anualment una jornada divulgativa i una sèrie d'activitats relacionades. En aquesta ocasió, es fa una jornada al campus Catalunya i una altra al campus Terres de l'Ebre.

La jornada que es fa el 29 de novembre al campus Terres de l'Ebre porta per títol "Les violències masclistes: perspectives d'abordatge i pràctica professional". És una conferència a càrrec de Carme Vidal, de l'Associació Tamaia.

En l'acte, una estudiant llegirà el comunicat de la Comissió de Dones i Ciència del CIC, "Per unes universitats lliures de violència masclista".

El programa complet es pot consultar aquí.

Observatori de la Igualtat de la URV, Aula de Cinema de la URV, Dones juristes. Col3labora: Institut Català de les Dones
Society & Culture