25 abril 2024
VI jornada per a l'eliminació de la violència contra les dones
Dimecres, 21 de novembre, 2018 - 11.00 h
Sala de Juntes del campus Catalunya (Av. Catalunya,35,Tarragona) Mostrar mapa [+]

Amb motiu del Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones, que es commemora el 25 de novembre, l'Observatori de la Igualtat organitza anualment una jornada divulgativa i una sèrie d'activitats relacionades. En aquesta ocasió, es fa una jornada al campus Catalunya i una altra al campus Terres de l'Ebre en dies i temàtiques diferents.

La jornada que es fa el 21 de novembre al campus Catalunya tracta sobre la Llei catalana dels Drets de les Dones per eradicar la violència masclista, que compleix 10 anys. Diverses expertes participaran en una taula rodona.

La jornada que es fa el 29 de novembre al campus Terres de l'Ebre porta per títol "Les violències masclistes: perspectives d'abordatge i pràctica professional".

En tots dos actes una estudiant llegirà el comunicat de la Comissió de Dones i Ciència del CIC, "Per unes universitats lliures de violència masclista".

El programa complet es pot consultar aquí.

Observatori de la Igualtat de la URV, Aula de Cinema de la URV, Dones juristes. Col3labora: Institut Català de les Dones
Societat i cultura