25 June 2019
Presentation
Presentació i defensa dels projectes de la 22a edició de l'MBA-URV
Monday, November 26, 2018 - 17:00 h
Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació, Av. Països Catalans, 18, Tarragona Show map [+]

La realització d'un projecte empresarial mentre es cursa el programa és un dels trets diferencials de l'MBA de la URV. Per als estudiants de la 22a edició, ha arribat l'hora de presentar i defensar els seus projectes davant el tribunal avaluador.

El tribunal avaluador està format per cinc professionals de l'empresa que no formen part del claustre de professors de l'MBA. Aquests professionals no saben res sobre els projectes ni els estudiants. Al més pur estil Shark Tank, el programa televisiu sobre emprenedors que cerquen finançament d'un grup d'inversors, els estudiants de la 22a edició presentaran els seus projectes (màxim 20 minuts) i després contestaran les preguntes que els formularan els membres del tribunal (màxim 25 minuts). Esperem que les presentacions siguin efectives i les respostes convincents.

Tant la presentació oral com la defensa són públiques, es a dir, qualsevol persona pot formar part de l'audiència. Sense cap dubte, una gran oportunitat per aprendre els uns dels altres.

Més informació aquí

Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA-URV)
Contact phone
Business & Economy, emprenedoria, empresa, mba, presentacio, projecte