20 abril 2024
Formació en gastronomia i turisme
Dilluns, 5 de novembre, 2018 - 09.30 h
Centre de Convencions Cambrils Park Business & Events Cambrils Park Resort (Camí del Mas Clariana, s/n, Cambrils) Mostrar mapa [+]

La jornada "Formació en gastronomia i turisme: FP + Universitat, la clau per un servei de qualiat turística" forma part de les activitats del Tercer Congrés Català de la Cuina que es fan al Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre.

La jornada s'adreça a alumnes de les Escoles d'Hoteleria i Turisme, alumnes universitaris vinculats a la comunicació, el turisme i la gastronomia, i professionals del sector gastronòmic i turístic. La jornada compta amb nombrosos cuiners i professionals com a ponents.

L'assistència a l'esdeveniment és gratuïta però cal inscriure's prèviament perquè l'aforament és limitat.

Tota la informació, així com la inscripció a la jornada, es pot trobar aquí.

Facultat de Turisme i Geografia i Escola d'Hoteleria i Turisme de Cambrils
Societat i cultura