19 abril 2024
Inauguració de curs a l'ETSE
Dimecres, 24 d'octubre, 2018 - 12.00 h
Sala de Graus de l'ETSE (Av. Països Catalans, 26, Tarragona) Mostrar mapa [+]

L'acte d'inauguració del curs acadèmic 2018-2019 de l´ETSE compta amb la lliçó inaugural de José Manuel Barrios, cap d'innovació d’Applus IDIADA, amb el títol "Retos y oportunidades en el sector Automoción: Conducción autónoma, vehículo eléctrico y movilidad compartida".

Durant el transcurs de l'acte els col.legis professionals de les diferents branques de les enginyeries que s´imparteixen a l´Escola lliuraran premis als millors expedients dels ensenyaments de grau i màster del curs 2016-2017.

També es farà un reconeixement als estudiants de les associacions URBOTS i URVoltage per la seva participació a la competició Autonomous Driving Challenge 2017 i a la carrera MotoStudent 2018, respectivament.

Docència