28 març 2024
Jornades
La motivació de la docència
Dijous, 12 de juliol, 2018 - 09.00 h
Sala de Graus del campus Catalunya (Av. Catalunya,35,Tarragona) Mostrar mapa [+]

La motivació de la docència és el tema central de la cinquena edició de la Jornada d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències Jurídiques. La Jornada s'estructura en dues parts: la primera està dedicada a debatre sobre la motivació del docent i de l'estudiant, i la segona part, a les comunicacions relacionades amb la temàtica de l'esdeveniment.

El públic destinatari de l'acte és el professorat, els grups d'innovació docent, els investigadors, així com persones relacionades amb la innovació docent i la formació universitària.

Cal inscriure's prèviament aquí abans de l'11 de juliol. El programa complet de la Jornada es pot consultar aquí

Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències Jurídiques (GID-FCJ)
Docència