29 març 2024
Jornades
III Col·loqui del MARC: L'antropologia mèdica en acció: investigar, analitzar i pensar els nous reptes en salut
Dimecres, 9 de maig, 2018 - 09.00 h
Universitat Rovira i Virgili (campus Catalunya, Sala de Juntas) Tarragona, España Mostrar mapa [+]

El col·loqui està pensat per a estudiants i professionals de diferents disciplines vinculades a la salut, com a medicina, infermeria, psicologia, treball social, educació social i tots aquells professionals que estiguin interessats. L'objectiu és apropar la recerca i el món professional per aconseguir més interdisciplinarietat i col·laboració mútua.

Algunos de los temas a presentar son: Cuidado y tercera edad, Alimentación y salud, consumo de drogas en adolsecents y la gestión colaborativa de la medicación.

La Conferencia de clausura está a cargo de Eduardo Menéndez (CIESAS).

Organitzen el Medical Anthropology Research Center amb la colaboració del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social, Doctorat d'Antropologia i Comunicació, Máster Interuniversitari en Antropologia Mèdica i salut Global, Facultat de Lletres.

Podeu descarregar el programa sencer aqui

Recerca, Salut, Antropologia mèdica, coloqui, recerca, salut