17 June 2019
Journey
Estimación del abuso de drogas y análisis de aguas residuales
Monday, May 7, 2018 - 11:00 h
Sala d'Actes de la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues (Pl. de España,17 Madrid) Show map [+]

Durant aquesta jornada el tema principal és l'anàlisi d'aigües residuals per determinar els productes d'excreció metabòlica humana que ofereixen dades objectives i a temps real sobre les pautes geogràfiques i temporals de l'abús de drogues.

El programa es caracteritza per tot un seguit de conferències de professionals del sector com "El consum d'alcohol i el tabac a Espanya" per Francisco S. Pascual, president de Socidrogalcohol. I una taula rodona per debatre sobre què pot aportar l'anàlisis de les aigües residuals.

Per a més informació, aquí. Cal inscripció prèvia i és gratuïta.

Universitat de Santiago de Compostela, Generalitat Valenciana, Universitat Jaume I, Universitat de València, Universitat Rovira i Virgili, Universitat Rey Juan Carlos, CSIC, Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l'Aigua
Environment URV, Reserch, aigües residuals, drogues