26 abril 2024
La luz que me sostiene
Dimecres, 2 de maig, 2018 - 20.00 h
Feria del Libro (Pl. de la Merced, Málaga) Mostrar mapa [+]

Sara Pujol, professora del Departament de Filologies Romàniques de la URV, presenta l'obra La luz que me sostiene. Poesía reunida 1999 - 2004, publicada a la colecció Puerta del Mar de la Diputació de Màlaga.

Presenten el llibre Víctor M. González, diputat delegat de Cultura de la Diputació, Concepción Argente del Castillo, de la Universidad de Granada, Manuel Salinas, doctor en Filologia i director de la colecció, i la mateixa autora.

L'autora no s'adscriu a cap escola en concret, la seva poesia és de caràcter espiritual i alguns crítics hi reconeixen l'influència de la filòsofa i assagista María Zambrano. Ha publicat moltes obres poètiques. A la Universitat els seus treballs d'investigació se centren en l'estudi de la poesia i la teoría literària de l'època moderna i contemporània. Teniu més informació aquí.

Societat i cultura , literatura, poesía