25 abril 2024
Sessió
Dia de l'Educació Física al Carrer
Dimecres, 25 d'abril, 2018 - 09.45 h
Tram entre la Font del Centenari i el monument als Castellers (C/Rambla Nova, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Els futurs mestres d’Educació Física per la URV mobilitzen diverses escoles de Tarragona per celebrar la 8ª edició del Dia de l’Educació Física al Carrer, DEFC.

Dins les assignatures “Activitat física i Salut” i “Hàbits i Estils de vida Saludable” i sota el lema “Surt al carrer i passa’t-ho bé”, s’ha programat una activitat d’Aprenentatge Servei orientada als escolars de 4t d’Educació Primària de vuit escoles de la ciutat de Tarragona.

Les activitats consistiran en diversos tallers i activitats lúdiques, on els escolars reflexionaran sobre l’activitat física i la salut. Es  treballa per una nova Educació Física més integradora, variada i divertida, per transmetre la necessitat d'adoptar un estil de vida actiu i promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu, en sintonia amb l’opinió del Ministeri de Sanitat, el CSD, la UNESCO i la OMS.

URV i professors Luís Marqués i Ignasi Duch, COPLEFC, Consell Esportiu del Tarragonès, Ajuntament de Tarragona, Departament d’Ensenyament de la Generalitat i gimnàs Royal Tàrraco
Docència, Institució, Salut, activitat física