17 June 2019
Symposium
eSPORTS, un videojoc com a negoci de masses
Thursday, April 26, 2018 - 16:00 h
Sala de graus de la Facultat d'Economia i Empresa, campus Bellissens (Av. de la Universitat 1, Reus) Show map [+]

El XXII Simposi d'Economia presenta el tema: eSPORTS, quan un videojoc passa a ser un negoci de masses. El seu exponencial creixement està generant un fort interès tant en la societat com en el món empresarial, especialment en l’àmbit de l’esport i del patrocini.

La creació de lligues professionals, club esportius professionalitzats, o que els eSports puguin convertir-se en esport olímpic en els Jocs Olímpics de París, n´és un exemple del creixent interès. L’objectiu del Simposi d’Economia  és donar a conèixer quin és el present i quines són les perspectives de futur dels eSports, i reflexionar sobre les possibilitats laborals que ofereix. Hi ha dues conferències, una taula rodona i una partida d'exhibició FIFA.

Facultat d'Economia i Empresa, Departament d'Economia i Càtedra Innovació Empresa, amb el suport de la Diputació de Tarragona i del Centre de Documentació Europea
Business & Economy, Reserch, videojocs