23 abril 2024
Conferència
Viajando a «lo otro» desde cualquier lugar
Dimarts, 17 d'abril, 2018 - 13.00 h
Aula 201 del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

L'escriptora Cristina Fernández Cubas imparteix la conferència "Viajando a «lo otro» desde cualquier lugar". La presentació és a càrrec de les professores María Dolores Gimeno i María José Rodríguez i la directora del Departament de Filologies Romàniques, Natàlia Català. Després de la conferència hi ha un torn obert de paraules.

Cristina Fernández Cubas és una escriptora contemporània reconeguda, Premio Nacional de la Crítica 2015 i Premio Nacional de Narrativa 2016. Ha conreat en especial el gènere del relat breu però també la novel·la.

La conferència s'adreça especialment als alumnes del Grau de Llengua i Literatura Hispàniques i als alumnes de literatura espanyola dels instituts d'Educació Secundària.

Més informació al web del Departament de Filologies Romàniques.

Departament de Filologies Romàniques
Docència