25 abril 2024
La realitat política i social a les escoles
Dimarts, 10 d'abril, 2018 - 10.00 h
Sala d'Actes de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (Carrer Joaquin Donato, 43007 Tarragona) Mostrar mapa [+]

La jornada de reflexió i debat "Podem treballar la realitat política i social a les escoles? Com fer-ho?" tractarà a través de dues taules l'abordatge de la realitat política i social a les aules: "Adoctrinament i/o ensenyament de l'actualitat social: estereotips i ciència" i "L'escola catalana sota pressió. Els silencis eduquen?". En seran ponents professorat universitari i professionals de l'Educació.

Finalment s'explicarà l'exemple de les escoles Garbí Pere Vergés sobre el tractament dels fets d'octubre de 2017 en les etapes d'infantil i primària.

El programa complet es pot descarregar aquí.

Grup de recerca ISOCAC, Àrea de Didàctica de les Ciències Socials i Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
Societat i cultura