24 June 2019
Commemoració dels 25 anys de la Facultat de Ciències Jurídiques
Tuesday, March 20, 2018 - 19:00 h
Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Show map [+]

Durant el curs 2017-2018 la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV celebra els seus primers 25 anys d’història. Se celebra l’acte institucional de commemoració de l'aniversari amb la participació del rector de la URV, Josep Anton Ferré,  el president del Consell Social de la URV,  Joan Pedrerol; de l’alcalde de Tarragona, Josep Félix Ballesteros; de Jaume Vernet, el primer degà de la facultat, i de l’actual degà, Antoni Pigrau. Assisteixen representants de diverses institucions polítiques i socials.

Per això s’estan duent a terme activitats científiques i festives, entre les quals un cicle de conferències, un cicle de cinema i una exposició sobre la història de la facultat. Entre les previstes hi ha la festa de la Jurídicogresca, un acte de reconeixement de les entitats col·laboradores amb la facultat i una nova exposició sobre els 25 anys de recerca en Dret a la URV.

Contact phone
Institution, Society & Culture