23 abril 2024
Jornades
La gestió sanitària al servei de les persones
Dilluns, 12 de març, 2018 - 18.00 h
Centre Tarraconense El Seminari (C/ Sant Pau n. 4, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Les III Converses al Camp de Tarragona es dediquen al tema: La gestió sanitària al servei de les persones els dies 12 i 13 de març, amb aportacions multidisciplinars en dues línies de treball: el debat sobre la realitat del territori en una projecció europea de la matèria, i la invitació a una persona que en sigui referent mundial. El conferenciant és Rafael Matesanz, que parla sobre: "La Organización Nacional de Trasplantes: un caso de gestión sanitaria de éxito".

Està programada una taula rodona sobre els eixos estratègics d'intervenció a la regió sanitària del Camp de Tarragona, i la presentació del llibre Repensar la ciutat, que recull les aportacions de les II Converses 2017.

Les Converses recuperen l'esperit de les “Converses de Salou”, que entre 1964 i 1970 van ser un fòrum de discussió democràtica.

Fundació Privada Mútua Catalana i Facultat d'Economia i Empresa, amb la col·laboració de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
Institució, Salut, Societat i cultura , gestió sanitària