24 June 2019
Jornada de potenciació de la Literatura Catalana
Wednesday, April 11, 2018 - 09:30 h
Campus Terres de l'Ebre (Av. Remolins 13-15, Tortosa) Show map [+]

A la Jornada de potenciació de la Literatura Catalana per a alumnes de modalitat, procedents de diferents instituts de secundària, després de la presentació, estan previstes conferències i diferents tallers, impartits per docents de l'àrea tant universitaris com de secundària.

L'objectiu és donar suport al professorat de literatura catalana de secundària amb la finalitat de potenciar la literatura catalana. A la inauguració de l'acte estan presents Carme Oriol, directora del Departament de Filologia Catalana, Josep Bargalló, en representació de l’ICE i un representant del Departament d'Ensenyament.

Teniu tota la informació sobre la Jornada aquí.

Departament de Filologia Catalana, Institut de Ciències de l'Educació i Serveis Territorials d'Ensenyament de la Generalitat
Secondary - URV, Society & Culture, Literatura catalana