29 març 2024
Debat / Taula rodona
Final de la Lliga de Debat Universitari
Dilluns, 26 de febrer, 2018 - 18.30 h
Sala de juntes del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Lliga de Debat Universitari de la URV 2018 viu la competició final, que està oberta a tothom, entre els dos equips millors classificats. Enguany planteja la qüestió: És occident responsable del sorgiment d'Estat Islàmic?

La Lliga fomenta el debat i l'intercanvi d'idees dins la comunitat universitària. Cada edició gira sobre un tema d'actualitat, respecte al qual durant els enfrontaments un dels equips ha de defensar la postura a favor i l'altre la postura en contra. L'equip guanyador s'emporta 750€, el finalista 450€ i el millor orador, 200€.

L'equip guanyador podrà participar en representació de la URV a la Lliga de Debat de la Xarxa Vives d'Universitats.

Consell d'Estudiants
Societat i cultura , comunitat universitària, debat