19 August 2019
Fair
XIV Fòrum de l'Ocupació a Sescelades
Wednesday, April 25, 2018 - 09:00 h
Escola Escola Tècnica Superior d'Enginyeria- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química, campus Sescelades (Av. Països Catalans 26, Tarragona) Show map [+]

El XIV Fòrum d’Ocupació al campus Sescelades de Tarragona està adreçat a tots els estudiants i antics alumnes de la URV, i l'accés és lliure de 9 h a 14 h i de 15 h a 18 h. Empreses del territori i joves interessats a buscar feina contacten als estands, on poden presentar els seus currículums, tenir accés a ofertes de treball o assistir a presentacions d'empreses, entre moltes altres activitats.

L'edició del Fòrum de Sescelades està adreçada a la major part d'ensenyaments de la URV, amb especial incidència en les carreres científico-tècniques, que són les que s'imparteixen al campus. Però independentment del sector econòmic a què pertanyin, les grans empreses participants disposen d'una àmplia plantilla i poden estar interessades en perfils professionals de diverses disciplines acadèmiques. Teniu tota la informació aquí.

Ocupació URV, de l'Oficina d'Orientació Universitària (OOU)
Institution, Science & Technology, Empreses, Inserció laboral