17 June 2019
Fair
XIV Fòrum de l'Ocupació a Bellissens
Wednesday, April 18, 2018 - 09:00 h
Facultat d'Economia i Empresa, campus Bellissens (Av. de la Universitat, 1 Reus) Show map [+]

El XIV Fòrum d’Ocupació al campus Bellissens de Reus està adreçat a tots els estudiants i antics alumnes de la URV, i l'accés és lliure de 9 h. a 15 h. Empreses del territori i joves interessats a buscar feina contacten als estands, on poden presentar els seus currículums, tenir accés a ofertes de treball o assistir a presentacions d'empreses, entre moltes altres activitats.

L'edició de Bellissens està dedicada especialment als ensenyaments amb un perfil de gestió i administració (ciències econòmiques i empresarials, ciències jurídiques i turisme). Però independentment del sector econòmic a què pertanyin, les grans empreses participants disposen d'una àmplia plantilla i poden estar interessades en perfils professionals de diverses disciplines acadèmiques. Teniu tota la informació aquí.

Ocupació URV, de l'Oficina d'Orientació Universitària (OOU)
Business & Economy, Institution, Empreses, Inserció laboral